Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat

Share on :

Kisah asmara penyanyi Syahrini dengan kekasihnya Raja Mohammad Syazni atau yang akrab disapa Bubu selalu menjadi sorotan media. Puncaknya adalah ketika sosok Bubu yang menjadi misteri dikalangan media tanah air, justru Syahrini malah terlihat semakin mesra dengan kekasihnya itu.

Bubu pun menyatakan kebenaran hubungan mereka yang telah memasuki tahun kedua. "Menjalin cinta dengan Syahrini sejak dua tahun lalu selepas pertama kali bertemu, mengadakan persembahan di Kuala Lumpur pada Desember 2010." ujar Bubu kepada VIVAnews, melalui email , Senin 28 Mei 2012.

Dalam suasana bahagia tersebut, Bubu juga menegaskan hubungan mereka yang semakin dekat. "Alhamdulillah, kami semakin dekat. Walaupun dua tahun bercinta, kami masih dalam proses mengenal hati budi masing-masing," ujarnya.

Namun kedekatan mereka belum mengisyaratkan akan kejenjang pernikahan. Apa alasan Bubu menunda pernikahan? "Untuk bercerita mengenai perkawinan, saya rasa masih terlalu awal lagi. Yang penting, keluarga saya menerima Syahrini seadanya dan Syahrini juga kerap ke Kuala Lumpur untuk bertemu kami. Saya juga rapat dengan keluarga Syahrini dan hubungan kami memang tidak ada masalah." ujarnya. (eh)

Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat Gallery

Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat

0 comments on Bubu: Alhamdulillah Kami Semakin Dekat :

Post a Comment and Don't Spam!